Universal Audio LA-610 MKll
Klasyczny, lampowy przedwzmacniacz mikrofonowy i kompresor w stylu LA-2A w jednym urządzeniu.
LA-610 MkII to połączenie w pełni lampowego, tradycyjnego układu przedwzmacniacza mikrofonowego - brzmienie znane z wielu różnych albumów, od „Pet Sounds” grupy Beach Boys do „Van Halen I” - z oryginalnym układem kompresji optycznej Teletronix T4. Klasyczny model toru sygnałowego, z okrągłym brzmieniem przedwzmacniacza i z miękką, naturalną kompresją został wzbogacony o pożądane przez użytkowników, nowoczesne funkcje takie jak prawdziwy układ bypass dla kompresora, większy wskaźnik, większy poziom na wyjściu i automatyczny przełącznik zasilania.
LA-610 MkII charakteryzuje także dużo niższy poziom szumu w porównaniu do tradycyjnych modeli. Elegancka stylistyka i modny, czarny wygląd dopełniają całości. LA-610 MkII to przystępne cenowo urządzenie, które zapewni jakość i charakter brzmienia w każdym studiu projektowym, które chce skorzystać z bogatego doświadczenia w dziedzinie dźwięku, jakie oferuje firma UA.
Lampowy preamp mikrofonowy na układzie z konsoli modularnej 610 projektu Billa Putnama.
Oryginalna sekcja kompresora optycznego T4 zgodna z Teletronix LA-2A.
Klasyczny tor sygnałowy w stylu vintage w cenie przystępnej dla studiów projektowych.
Jakość wykonania i doświadczenie, z których słynie firma UA, audiofilskie komponenty i w całości ręczne wykonanie.
LA-610 MkII oparto na legendarnych modułach konsolety zbudowanej przez Billa Putnama w latach 1960. Na tych, znanych z muzykalnego i ciepłego charakteru brzmienia przedwzmacniaczach powstała niezliczona ilość nagrań rozmaitych artystów, takich jak Sinatra czy Van Halen. Za sekcją preampu w LA-610 MkII znajduje się kompresor optyczny T4. Łatwa obsługa i sposób wyboru parametrów sprawiają, że kompresor LA-610 T4 jest tak samo muzykalnym narzędziem, jak uwielbiany od ponad 40 lat klasyk LA-2A. Detektor elektro-optyczny, czyli "komórka T4" to serce i dusza modułu Teletronix LA-2A. Unikalna kombinacja panelu elektroluminescencyjnego i fotorezystorów to kluczowy zestaw komponentów, dzięki którym kompresor ma swoje niecodzienne brzmienie. W praktyce LA-610 MkII zapewnia olbrzymią wszechstronność brzmieniową i jest idealnym narzędziem do nagrywania ścieżek za pomocą współczesnych programów DAW.
SPECYFIKACJA:
Lampowy preamp mikrofonowy na układzie z zaprojektowanej przez Billa Putnama konsoli modularnej 610,
Oryginalna sekcja kompresora optycznego T4 taka, jak w modelu Teletronix LA-2A,
Wyjątkowe funkcje MkII: układ true bypass dla kompresora, duże wskaźniki, zwiększony poziom na wyjściu i automatyczny przełącznik zasilania,
Przedwzmacniacz mikrofonowy z regulacją wzmocnienia i poziomu - Gain i Level, przełącznik zmiany impedancji i wejście instrumentalne Direct Input do „koloryzacji” ścieżek podczas nagrywania,
Filtr półkowy dla niskich oraz dla wysokich tonów,
Pełny, klasyczny tor sygnałowy w stylu vintage w cenie przystępnej dla studiów projektowych,
Jakość wykonania i doświadczenie, z których słynie firma UA, audiofilskie komponenty i w całości ręczne wykonanie w Stanach Zjednoczonych,
12 miesięcy gwarancji.
FUNKCJE SPECJALNE MKII:
True bypass dla układu kompresora,
Większe i lepszy, podświetlany wskaźnik,
Poprawiona wydajność sygnału wyjściowego,
Uniwersalne zasilanie z funkcją Auto-Sensing,
Udoskonalona stabilność układu korekcji,
Płynna zmiana wartości dla regulacji wzmocnienia na wejściu (Input Gain),
Lampka LED (jewel light) o wiecznej trwałości.
Dane techniczne
Wejścia mikrofonowe, liniowe i Hi-Z, Wyjście liniowe,
Wejścia mikrofonowe, liniowe i Hi-Z o dwóch ustawieniach impedancji (Mic: 2K, 500Ω, Hi-Z: 2.2M, 47KΩ),
5-pozycyjna, skokowa regulacja wzmocnienia na wejściu przedwzmacniacza (Preamp Input Gain), Płynna regulacja poziomu wyjścia (Preamp Output Level),
Przełącznik tłumienia sygnału -15 dB ((15dB Pad/Wył),
Przełącznik fazy (0/180º),
Przełącznik zasilania fantomowego 48 V (+48v/Wył,
Filtr półkowy dla wysokiego pasma: +/- 9 dB (4.5, 7, 10 kHz),
Filtr półkowy dla niskiego pasma: +/- 9 dB (70, 100, 200 Hz),
Kompresor optyczny T4 ze stałą redukcją poziomów szczytowych i kompensacją poziomu wzmocnienia (Makeup Gain),
Tryby dynamiki (3:1 / ∞:1) Compress/Limit/Bypass,
Przełącznik wyboru źródła dla wskaźnika ((Przedwzmacniacz/redukcja wzmocnienia /kompresor),
Włącznik zasilania na przednim panelu (Wł/Wył),
Specjalne transformatory Altran i Cinemag.